中5會考生12萬個, 中6學位2萬5個, 平均5個得1個升到=0=
中學會考明日放榜,考獲十優的有25人,為歷屆最多,但近一成考生考獲0分,比率亦微升。
12萬人入面有1萬2千個0分-0-
又有70%有分而升唔到...
諗番都恐怖=_____=
但有D野好唔公平
就係某D BAND1中學收分太高=.=
以某BAND1中學用22分做CUT OFF為例
即係18-21分GE人都唔使諗了
佢地去得邊-____-
而某BAND3中學用15分做CUT OFF
15分以上就入到中6了-0-
18-21分GE人分分數冇書讀
16,17分GE就升左學-0-
好大漏洞囉
WARCRAFT小說
前日買左
$$78
睇左60版....
龜速呢XD
今日去睇KERORO
OK好笑吧
好多小朋友睇-____-
好鬼死凍
好彩隔離果個比我暖得多(雖然佢都好凍XD)
太好了>333<
今日依然唔太舒服
番到屋企食左野
HEA左陣
又去訓...
7點起身
煮飯=V=

|