今日O' NIGHT
4點開場
我3點踏9定踏10去到
見到勁多人坐左0係度-0-
差D以前我遲左到=.=
原來佢地唔係新生=0=
咁玩遊戲啦=-=
[邊個偷左雪櫃入面果個大西瓜]
[XXX偷左雪櫃入面果個大西瓜]
[係咩]
[冇錯]
[唔係我]
[係邊個?]
[YYY偷左雪櫃入面果個大西瓜]
...
...=0=
[織個籠牙織個籠牙炒炒炒]
[捧個籠牙捧個籠牙包包包]
[織個籠牙炒捧個籠牙包]
[織個籠牙捧個籠牙叉燒包]
[UMUMUM...飽飽飽]
傳說中GE叉燒包王子就係咁誕生了-0-
之後...
跳舞...
我GE弱項XD
死晒
SURELY
大把人齊齊死XDD
玩到9點幾先到食野
食住野又玩XD
今日識左好多人
但D名好多都唔記得晒了
多左個組爸&2個組媽
岩岩SALLY組媽打俾我-0-
星期2果個野改時間
變左聽日...
好攰-0-....
之後佢MSN又ADD番我
話又係星期2=-=
QOOZA令相區的滅亡預言
會變成真嗎?
|