今日訓到11點...有人幾乎冇訓過=-=...
尋日太攰,冇乜打日記XD
哇卡~買左[八十塊環遊世界]啦~不過真係好難聽=0=...買果時已經好麻煩...又港版、又台版、連台灣特別版都有=0=...最後買左台灣特別版XD~我問果位人兄時呢3個有乜分別...佢答我台版厚D囉=.=...厚D...即係乜牙!!!無奈了XD~
燒左落電腦XD~會SD俾幾個FD啦~(做犯法野=V=)...JUST俾佢地試聽咋~鍾意就買啦XD~
--------------------------------------------------------------------------------------------------
估唔到有人會諗過寄生日禮物俾我(半年前...而家先知),多謝你=]
最新的問人電話手法:
MSN中...
甲[我手提壞左牙,俾你個NO.我丫]
乙(不經意地)[哦,99912345]
甲[OK~唔該]
乙(心諗)[乜我之前有俾過電話你咩=V=]
牙籤代替耳針,吉耳窿,10個奇!
|