理科MATHS班人,1直都俾其他班認為係最冇感情GE1班,冇錯~我地班真係非常的唔團結,所有人都係各為各的,不過我唔承認自己冇感情,但有樣野我會認,就係復原得比其他人快XD,所以我冇事,你要相信我=],亦唔使為我擔心(如果你有個話=-=)...
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=59014&fpage=1&highlight=%A4%A3%ADn%B0%DD&sid=YYcOgu
呢個PO=-=...有D岩有D唔岩啦XD...
如果你覺得我而家對你太[親切]OR SOMETHING LIKE THAT...請唔好驚XD...我咁樣做,只係想令大家易落台D,大家好過D者...(起碼唔會當我陌生人吧XD)如果你覺得我咁做冇錯,請配合我XD...不過唔想個話,JUST TELL ME=]
--------------------------------------------------------------------------------------------------
今日去左MK...行左好耐...攰死了XDDD
1. 傳俾你既人係邊個?
唔知點稱呼=-=
2. 佢同你既關係?
岩岩識...冇關係=0=
3. 寫出你對佢既5個印象?
曳XD...唔交功課XD...唔訓覺XD...養鼠鼠XD...想爆又唔爆XD
4. 佢對你做過最深刻的事?
冇咩事=-=
5. 佢同你講過最深刻的說話?
福如東海=0=
6. 如果佢變成你既情人 , 佢咩野令你鍾意佢?
佢係女的XD
7. 如果佢變成你既情人 , 佢有咩要改?
唔知道=0=
8. 如果佢變成你既敵人 , 你會對佢做咩?
唔會呱=0=
9. 如果佢變成你既敵人 , 佢咩野令你咁憎佢?
爆粗XD
10. 依家你最想佢對你做既一件事?
NOTHINGS=]
11. 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?
無聊人XD
12. 喜歡佢什麼的個性?
佢係邊個?
13. 相反的 , 你討厭佢的個性是?
WHO IS 佢?
14. 自己想成為的理想類型是?
唔明=-=
15. 給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧!
THZ~
16. 把這份問卷傳給你最想知佢地對你咩感覺的人....??
唔傳俾人了=-=
|