第66日XD~
尋晚打緊[咦11點幾啦喎...你仲未...]你就走左去訓XD
--------------------------------------------------------------------------------------------------
當遇上身邊最友好的朋友跟情人鬧反時,我們總會以最冷靜的心情去分析事情,或會游說友人不要衝動及發脾氣,引導對方以最佳的辦法去解決感情事。
但若有一天,自己跟情人鬧反了時,我們則會大吵大鬧,又或情緒非常不穩定地哭哭啼啼,怎也想不到應有的解決辦法或反省,到最後可能越鬧越反。
其實,世事經常如此,當局者迷,旁觀者清。若我們能踢出造個困局,相信甚麼感情問題也很易迎刃而解。
轉自<<我最愛麻煩妹>>
到英國除了要到古色古香的城堡一行外,更不能忘記要參觀白金漢宮的御林軍換兵儀式,因為有這班嚴肅及步伐一致兼身穿黑色加紅色制服的軍人作背景,沖曬出來的相片,必定艷麗過人。
--------------------------------------------------------------------------------------------------
起身XD...已經成10點幾LU...因為6點30&7點各起左身1次-3-...HEA下HEA下...好快就到左12點,,,考CA GE人都考晒LU,打俾我= =...吹左2,3句啦...之後食早餐...
THEN同龍貓換木槺XD...好快阿妹就番黎(佢放夏令)....呵~帶左個DC番黎...影左D斷背&傻仔相幾張=0=...
呵呵~有人話斷背果張相得意XD...阿聰&我都無奈晒~卡~~
唔知打乜好=V=
老婆我愛你XD[唔知睇唔睇到呢XDD]
|