第64日
今日好多人都要番學LU~ON MSN...小夢同殷B都0係度XD...搵佢地吹水=V=
原來唔同GE人,對住同1個人,都有唔同GE感覺...仲要差好遠添= =....有人會厭惡,但有人會羨慕...真係怪,[1樣米養百樣人]=V=
以下係1段無聊對話:
[email protected] 說:
你記5記我牙?
Jazaf 說:
記得
[email protected] 說:
唉..5该啊
Jazaf 說:
唔該D乜=0=
[email protected] 說:
5该你記得我
我無言了....XDD
一直沈溺在愛護中,竟以為備受愛護是理所當然的,真的太天真了,世上沒有誰欠了誰,誰一定要照顧誰的,無條件地對你好、照顧你,無他的,只因為愛你,你還不明白嗎?
誰人會在你生病時慰問你?誰人會有事無事都向你催寒問暖?誰人會問你喜歡甚麼,然後買給你?照顧了我的生活,也照顧了我的需要。
我只想說句...媽媽,對不起...
轉自<<我們的心靈日記>>
--------------------------------------------------------------------------------------------------
阿爸要我取消左個寬頻電視佢,都唔知係咪路,打極都係話自己busy,擺明係唔聽啦= =+
好熱GE1日....
|