又唔知打乜好=V=....
今日終於溫晒ORG. CHEM啦....
晏晝去PLAZA HOLLYWOOD買飛...阿聰都0係果度XDD...請佢食雪糕啦...食到自己肚痛XD...應該係因為冇食LUNCH吧..XD
今次好好位啦~第I排XDDD