今日全日都係溫CHEM....CHEM....CHEM....
個個AL戰友都話到自己死死下...點解我FEEL唔到....定係我唔識個死字點寫=0=....算啦...當係你地擾敵啦XDD....
卡卡XD~老婆今日LUNCH真係陪到我牙>3333<