Jazaf
等級: 金VIP會員
暱稱: Jazaf
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 1365
留言總數: 2420
今日人氣: 6
累積人氣: 55497
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
cindy (Cindy625)
`C (ching330)
◆*yUki* (GZL)
aH___恩""xD^^ (princeyan520)
◆婷婷*◇癲癲 (lokting)
JANICE:) (hangb)
Hilary Tsang (yuyume)
♥ be :3 (rainsky)
♥`逃避只是錯誤*/] (elliechan)
kumkumdaling♥; (Cherry0802)
shanshan (shanshan0613)
✖ 西 瓜 ✖ (lovemusic520)
喵(=・ω・=) (tsz2424665)
撚樣=] (wuyukying)
_chui+yee_ (chuiyee1992)
`❤衫架babI❤ (YUBABE1219)
★ Venus ;) (alison911060)
   *'♥`Shelly  ... (shellywing)
Forever HapPy (papayafish)
TEDDYLINGXX (OoEvAOo)
2006 年 3 月 21 日  星期二   晴天


有幾陣雨及薄霧,日間短暫時間有陽光。最高氣溫約22度。吹和緩東至東南風。 分類: 未分類

呢2日好似冇好好咁打過日記XD....但睇番...都打左好長...(我長氣嘛...XDD)...不過尋晚真係心情頗差-3333-,溫唔晒書...我老豆煩住....俾個EX串= =....老婆係咁點我XDDD....仲有..唔記得...XD...呢D野本來都好少事....但係同時發生...搞到我有D無奈XD...老婆打完日記之後同我傾傾傾,我好似正常番XDD....所以話呢~老婆實在太好啦XDDD....睇黎你唔單止係醫神~XD....仲係我GE私人心靈治療師添牙>V<....今日心情好好好...我仲係好想見你XDD

--------------------------------------------------------------------------------------------------

岩岩重新睇多次老婆尋日SD俾我果個名為[123]果篇野...突然覺得好咩...(我唔知點形容個[咩]字= =)...無可否認...每個人都會有支配欲...尤其是係男仔...我曾經乜都是但...D人會話我冇主見...我都試過去管人...D人又會話唔鍾意...我嘗試好努力咁搵出2者之間GE平衡點...但好難...我而家依然偏向就人果面XD...

世界上有咁多個人,要認識對方...已經唔係1件容易GE事...要鍾意上對方...更加係難事...鍾意上對方而對方又鍾意你...簡直比中六合彩更難...所以...當我鍾意上1個人,我能夠括出去愛,1份無利欲、無私心、無高下、無彼此GE愛.....

曾經睇過1本書...入面講到唔知邊國某詩人所講:愛1個人,就需要1顆赤子之心,無論你係法官又好..教師都好...戀愛時,你都需要拋下1切你所擁有GE權威、力量....找回你GE赤子之心...因為呢1顆心,係你戀愛中最基本卻又最重要的東西...

死.....=0=.....突然又發表[偉論]添= =.....老毛病發作XDDD....好,,,如果有人睇到呢度個話...多謝各位(鞠躬)XDD

--------------------------------------------------------------------------------------------------

今日係溫PHY GE最後1日,聽日開始溫PURE MATHS. ...最後15日LU....今日補PURE,講COMPLEX NUMBER,不過係CE的...^^"....搞到我好眼訓...好彩最黎都有D數俾我計下...先冇咁眼訓...補完習打俾老婆...佢沖涼....只好等多半個鐘....之後傾牙傾...唔知傾左乜...XD~你問你會唔會覺得我下巴輕輕...就係為左我個留言...算啦XD~你唔信都冇所謂的,時間會好好證明我GE說話....等到十點...番屋企...開MSN...再打俾老婆XD.....傾左陣,,,,佢CUT左線...THEN訓LU...(佢XD)...我就去沖涼XD

--------------------------------------------------------------------------------------------------

突然很怕...怕你不認真T^T...怕夢醒的...其實是我...但是我相信你=],你的每1句說話,我都聽進耳中,連我最愛的人都不相信,我不知道我還可以相信誰?有時真的怕我的認真會變得白廢、變成笑話....但我卻相信現實、相信我的感覺、相信你是真的....