今朝OK眼訓,諗住搵完老婆之後再訓番...結果都冇XD...
今日白色情人節,我又要補習啦= =....真係非常[好彩]囉,2月14我又係補習,3月14都係....=0=....咁岩2個14號都係星期二囉...=.=.....今日好正式咁表白XD...雖然都係好似有D兒戲&唔正經,不過都算啦XD...我第1次咁做咋XDD....如果2月14都係同老婆1齊就好LU....不過已經過左.../_\...唯有期望下年啦-3333-....
--------------------------------------------------------------------------------------------------
今日阿聰考ORAL啦喎,唔好R底啦XD~要加油!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
YUP~我地仲有UNLIMITED HUNDRED DAYS的~XDDD...嘿嘿~4年之後...老婆就係大人LU~而我...變左名副其實GE老人家XDDD...
有了你,每天也格外高興=]
--------------------------------------------------------------------------------------------------
差D唔記得打尋日D野XD,尋日屋企有隻貓俾另1隻貓追殺= =,跳到廚房,將隻鑊踼左落地下,個玻璃蓋就咁爆左...我而家要落去買番個蓋囉-3333-
--------------------------------------------------------------------------------------------------
飄飄然GE我,已經乜都唔記得晒啦...我淨係知道[我愛你]>3<
終於諗到要打乜啦XD...本來以為今日LUNCH見完老婆就冇得再見...點知0係臨訓前見到佢,好開心牙...好開到唔知點講...總之好開心好開心好開心啦....
(OSAKA講得岩...[傻仔]XDD)
--------------------------------------------------------------------------------------------------
今日首歌好舊~WAKAKAKA~
每天愛妳多一些 張學友
曲: K. Kuwata 詞: 林振強 編: Andrew Tuosan
無求甚麼 無尋甚麼
突破天地 但求夜深
奔波以後 能望見妳
妳可否知道麼?
平凡亦可 平淡亦可
自有天地 但求日出
清早到後 能望見妳
那已經很好過
☆當身邊的一切如風 是妳讓我找到根蒂
不願離開 祇願留低 情是永不枯萎
★而每過一天 每一天 這醉者
便愛妳多些 再多些 至滿瀉
我發覺我最愛與妳編寫 以後明天的深夜
而每過一天 每一天 這醉者(這情深者)
便愛妳多些 再多些 至滿瀉(然後再多一些)
我最愛妳與我這生一起 那懼明天風高路斜
名是甚麼 財是甚麼
是好滋味 但如在生
朝朝每夜 能望見妳
那更加的好過
重唱 ☆★★
|