XP令我O左咀XDD...本來已經有好多廣告...我成日無意咁禁左入去...而家...留言與留言之間,竟然都有廣告...唔係牙化...不過是但啦...呢個廣告...我應該唔會禁到...呱...^^"
-----------------------------------------------------------------------
今日7點起身,1陣就要落去溫書LU...雖然有D攰...但都係要搏GA啦...費時衰俾人睇= =+好多人睇住我的=0=...OMG!!!當然,LUNCH要上番黎食飯啦XDDD
-----------------------------------------------------
頭先收到准考證啦,去D全部唔識去GE地方...唔緊要...始終都係要帶地圖GA啦-3333-又望番日曆,得番31日,如果唔計今日,得番30日,即係岩岩好1個月= =...不過我覺得自己已經好好咁分配左時間...雖然都係唔夠用-333-....
時間表(單調到想死)
0700:起身(食[早晨])
0900:落自修室
1200:番番上屋企(順便食飯)
1400:又落自修室
1900:又番番上屋企(煮飯)
1930:食飯
....
之後隨機時候沖涼...再溫書...
上網時間:
0700-0900、1200-1400
其他時間正常都冇= =
------------------------------------------------------------
[你...怕我認真...還是...怕我不認真?]
-------------------------------------------------------------
今日好開心,開心到唔知打乜好啦~總之就好開心啦XDDD
--------------------------------------------------------
當玫瑰遇上真愛 鄭希怡
狂 迷著看舊日電影 主角 奮力愛近乎忘形
來 提示我獨立自主 視愛情如革命
倩女擺出淒美動作 胭脂跟兩腮 扣上了感慨
烈火青春燒了又歸來 玫瑰 又遇上真愛
*像 橫越過場景 留低經典字更多傾城
旁觀過去的美景 也動情忘記今天的冷清
在 銀幕上仍然年青 留金光影像發光蜻蜓
留多一點在世間永久 的保證 陪我再次過渡困境
如何能留住快樂 像八十年代 越簡樸越不想變改
童話的一雙主角 秋天分開過後會 圓滿地喝采
如何能平伏障礙 越看越期待 劇本照亮千種痛哀
如果今天灰心了不要默哀 祈望現實便續漸 看開*
REPEAT*
如果今天灰心了不要默哀 祈望現實便續漸 看開
|