尋日7點起左身,打俾你電話唔通,之後ONLINE,
同[傻豬]傾左陣(YUP!世上好多傻豬的XD MY DEAREST傻豬XD),之後佢番學=333=
之後到左8點,正正式式咁起身食[早晨],搞呢搞路就去到8點,落自修室....
1落到去,除左個員工之外,就得番我1個-0-....
都冇野丫,照溫書....
之後去到12點幾,有人打俾我啦,咁我咪出去聽囉...傾到成點幾...之後諗住入番自修室,發現門口鎖左....=0=....跟住我先發現....原來1點係LUNCH TIME...全世界都要離開...我個人就離開左...= =,但我D物品全部0係晒入面...OMG!!!!
冇辦法啦...唯有等到2點等佢再開,去到2點幾,我再落去啦,點知見唔到我D野0係座位度...O左咀=0=...之後我問個員工(第2個黎),佢先將D野俾番我.....懦左1次....
溫溫下中途,果個員工又走黎,話我未簽到,之後我話我早上咪簽左囉,佢話早上同晏畫係分開簽的....我又O咀...又懦左XDDD
咁開始溫番PHYS.啦,點知發現好多野又唔記得左,越溫越興,結果好早就走左....
--------------------------------------------------------------------------------------------
今朝又7點起身,不過尋晚阿聰打黎,我地成1.30先訓,搞到超眼訓,
都係照ONLINE啦,同[老婆]傾(太眼訓,唔知有冇語無倫次= =),之後佢番學...
我又再訓番XDDD,就訓到而家啦XD
-------------------------------------------------------------------------
今日晏晝冇諗住你會ON..不過你ON左XDD..有D喜出望外,但係有D野唔記得左講XDD~
應該係話..我未講你就OFF左XD...不過0係度講都1樣者..
我想話牙...我都係...都係唔想講添XDD...哈哈~
傻左.........= =|||
(唔想講GE原因係費時俾人睇到...我怕人問長問短XDDD)
我打左0係你日記度啦XDD阿妹
-----------------------------------------------------------------------------
而家已經2點LU...理論上我應該開始溫書...但我連LUNCH都未食= =
岩岩個心跳得好快...唉....真係有病-3333-好彩而家正常番者...
-----------------------------------------------------------------------
6點半都未到就離開左自修室,去左街市買送=3333=
唉.....乜都要我做...
送又係我買、飯又係我煮、碗都要我洗、上網d野又要我搞、連燒fuse都要我理、當然,書都係我溫啦= =
我的父母牙~~~~~點解你ge仔咁萬能ga-3333-如果我乜都唔識...咁就好囉XDDD
-----------------------------------------------------------------------------
今日又好頭痛啦...OMG!!!!T^T
------------------------------------------------------
老地方 任賢齊
作曲/填詞:徐海
編曲:鍾興民
監製:周治平
下了一夜雨 下了一夜的情節
那段年少的故事 是一出難忘的戲
想了一夜你 想了一夜的往昔
我的輕狂你的美 我的離別你的淚
給過你的吻還在老地方
就算老去容顏 依然不會變
許過的誓言還在老地方
經過多少風吹雨打還記得
有過的愛情還在老地方
就算物換星移依然不能忘
有過的回憶還在老地方
走到歲月盡頭也會陪著我
想了一夜你 想了一夜的往昔
我心中永遠的你 永遠停在老地方
|