今日星期6...
好HAE....
而家成3點...
終於開始食LUNCH-3333-.....
食完野開工= =|||
------------------------------------------
你唔係話打黎GA啦-3-
點解冇打.....
算啦XD
-----------------------------------
阿妹睇下首歌~XD
How I Love You My Darling
How I Miss You
-----------------------------------------
每一句說話 小雪
作詞:因葵 作曲:鄧建明/周啟生 編曲:鄧建明/Rob
曾遇挫折失敗
旁人不理我呼嗌
全因妳某天舒我愁懷
我已深深了解
* 但妳忘情將愛活埋
何解不理這心態
還請緊記車廂中擁吻
I Will Love You Till I Die *
# 無緣無份 怎可分解
痴心一片 原是孽債
悠悠長夜 記起每句說話
How I Love You My Darling
How I Miss You #
@ 寧願永遠失敗
來填補對你的債
仍想起某天幾段情懷
I Still Love You till I Die @
Repeat * # @
I Still Love You till I Die
|