Jazaf
等級: 金VIP會員
暱稱: Jazaf
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 1365
留言總數: 2420
今日人氣: 181
累積人氣: 55455
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
天筱悠 (Miraclelove)
ck (kngz)
Arisa (Arisababy)
sOSo (sowingin520)
JANICE:) (hangb)
臭.とうふ™ (angellovepig)
- ♥ `` Fi... (lam0723)
♥♥衫架♥♥ (bAbI_3kA)
♥ be :3 (rainsky)
!x* 雞蛋* -) (michellek)
_chui+yee_ (chuiyee1992)
shanshan (shanshan0613)
hamakirako (hamakirako)
Winki (WinKi817)
`❤衫架babI❤ (YUBABE1219)
aH___恩""xD^^ (princeyan520)
G.  (GIII)
`C (ching330)
I"AN-- (wengian)
yii: ) (Panda0603)
2006 年 2 月 18 日  星期六   晴天


騎呢到無奈GE夢 分類: 未分類

尋日1樣
又係溫書
(睇我日記GE人1定好悶)
冇偈~
我係悶人XDD

----------------------------------------------

夜晚同阿妹傾電話
之後又同阿妹傾電話
果時已經好眼訓...
唔知有冇語無倫次= =
哈哈~~~

-------------------------------------------------

而家仲唔舒服緊....

-----------------------------------------------

阿妹快D番牙XDDD
MIZ U~~~

-------------------------------------------------

唔知打乜好^^...
牙~~~~
尋晚發左個好怪GE夢-----THE LORD OF THE KING~~@@
我都唔知乜事
我係士兵??
定係邊個?
拎住把好勁GE劍XDD
好似0係聖盔谷前
夢中我係咁講
但我覺得係黑門囉=0=
0係未打之前
阿聰帶左個女仔俾我識
嘿嘿~~~
夢入面GE我鍾意佢XDD
(我唔知個女仔係邊個囉=3=)
之後仲傾偈啦
話要試把劍利唔利
我咪介落自己隻腳啦
果然好利!!!
流埋血添XDDD~
(我覺得呢PART GE夢1定係有關我同阿妹講GE內容囉)


JAZAF:係咪牙?阿妹XDD
阿妹:點會牙= =,你姓賴GA?=3=

--------------------------------------------------------------

最怕有人對我惡...
我會不知所措的...
最怕有人對我講大話
我會唔知點好的...
最怕有人對我發脾氣
我會手足無措的...
最怕有人唔理我...
我會唔係如何是好...

-------------------------------------------------------

終於upload左18首英文歌~
希望大家鍾意聽啦~^^

---------------------------------------------

黑色喜劇
作曲:伍樂城
填詞:林夕
編曲:伍樂城
監製:伍樂城


什麼都好好 單單只是我不好
隨便行路 亦會走到去絕路
情侶漫步 最後剩低我一人去走 情路

*你要在大街當著路人才拋下我
 謝絕悲歌 還像我麼

 如果這叫悲劇 我演過
 人黑黑到幾時告知我
 曾做什麼 承受惡果
 但我卻從未殺人 又未放火

 如果這叫喜劇 也不錯
 明明失戀卻使我娛樂過
 內裡荒謬太多
 我也好歹拍過拖
 戲劇人生不枉過


什麼的恩恤都可 感動我哭泣
你偏要講 沒有必要去復合
除了禮物 快樂自尊什麼都喪失 那日

re *

我算好 就算好
未夠好 未最好
趣劇也未狂煲

從未試過控訴
但其實也都遲早


如果這叫喜劇 也不錯
明明失戀卻使我娛樂過
內裡荒謬太多
我也好歹拍過拖

愁眉便鎖 猶如命數考我