尋日1樣
又係溫書
(睇我日記GE人1定好悶)
冇偈~
我係悶人XDD
----------------------------------------------
夜晚同阿妹傾電話
之後又同阿妹傾電話
果時已經好眼訓...
唔知有冇語無倫次= =
哈哈~~~
-------------------------------------------------
而家仲唔舒服緊....
-----------------------------------------------
阿妹快D番牙XDDD
MIZ U~~~
-------------------------------------------------
唔知打乜好^^...
牙~~~~
尋晚發左個好怪GE夢-----THE LORD OF THE KING~~@@
我都唔知乜事
我係士兵??
定係邊個?
拎住把好勁GE劍XDD
好似0係聖盔谷前
夢中我係咁講
但我覺得係黑門囉=0=
0係未打之前
阿聰帶左個女仔俾我識
嘿嘿~~~
夢入面GE我鍾意佢XDD
(我唔知個女仔係邊個囉=3=)
之後仲傾偈啦
話要試把劍利唔利
我咪介落自己隻腳啦
果然好利!!!
流埋血添XDDD~
(我覺得呢PART GE夢1定係有關我同阿妹講GE內容囉)
JAZAF:係咪牙?阿妹XDD
阿妹:點會牙= =,你姓賴GA?=3=
--------------------------------------------------------------
最怕有人對我惡...
我會不知所措的...
最怕有人對我講大話
我會唔知點好的...
最怕有人對我發脾氣
我會手足無措的...
最怕有人唔理我...
我會唔係如何是好...
-------------------------------------------------------
終於upload左18首英文歌~
希望大家鍾意聽啦~^^
---------------------------------------------
黑色喜劇
作曲:伍樂城
填詞:林夕
編曲:伍樂城
監製:伍樂城
什麼都好好 單單只是我不好
隨便行路 亦會走到去絕路
情侶漫步 最後剩低我一人去走 情路
*你要在大街當著路人才拋下我
謝絕悲歌 還像我麼
如果這叫悲劇 我演過
人黑黑到幾時告知我
曾做什麼 承受惡果
但我卻從未殺人 又未放火
如果這叫喜劇 也不錯
明明失戀卻使我娛樂過
內裡荒謬太多
我也好歹拍過拖
戲劇人生不枉過
什麼的恩恤都可 感動我哭泣
你偏要講 沒有必要去復合
除了禮物 快樂自尊什麼都喪失 那日
re *
我算好 就算好
未夠好 未最好
趣劇也未狂煲
從未試過控訴
但其實也都遲早
如果這叫喜劇 也不錯
明明失戀卻使我娛樂過
內裡荒謬太多
我也好歹拍過拖
愁眉便鎖 猶如命數考我
|