今年情人節
只可以用[唉]字黎形容...
雖然我未試過0係呢個節日有情人
但我都未試過係冇收到朱古力GA囉...
算啦....
都係冇番學=333=
其實我收到1份禮物...
可惜我真係唔知佢係乜...= =
本來我收為暗有玄機啦...
由頭到腳睇1次
連包裝紙GE花紋都睇左... = =+
冇任何暗示OR提示囉....
係我諗多左....
其實我真係過得唔太開心
你知道嗎
只可以歎息我地唔係情人
我無名
又無份........
我能怎?
能埋怨嗎?
不能!
無事可做...
只可望天歎氣.....
-----------------------------------------------------------
雙失情人節
作曲/監製/編曲:伍樂城@RNLS 詞:黃偉文
C:這一位 扮繁忙 未說過 二月裡 這一天 預備抽空見我
但我喜歡等 不管最後如何 早清楚他當我什麼
G:這一位 早已經 預約我 我奉勸 他歸家 等結果
若我這一天 竟然 和他一起過 亦是 坎坷
* C:今晚我愛的人 在散心 可惜我太不幸 沒有份 而他此際可能和情人擁吻
T:人在慶節我卻箭穿心
G:偏偏愛我的人沒有等 彷彿那個丘比特是有心 何解我約的人 突然全部都躲開我
T:搾不出一滴吻
C: 這一位 不理啋 但我愛 就像我喜歡他 是為他不理我 受過我幾多苦
始終滿面詳 這苦心 改變過 什麼
G: 這一位不夠好 但愛我 我耐性 比起他 怎算多
若覺 得孤單 走回頭等他親我
T: 份外 淒楚
REPEAT *
C:何解他要等 等不到我
G: 而他不等我 又在苦等
T: 今晚我愛的人 在散心 可惜我太不幸 沒有份
如果佳節不能 和情人擁吻 情願這晚快過快熄燈
G: 偏偏愛我的人 沒有等
C: 彷佛那個邱比特 是有心
T: 人揀我 我揀人 突然全部都不揀我 讓今晚 隔外暗
|