尋日去左MK買CD,
搵左好耐先買到XDD
買左"相對論" & "釋放"
特別係隻"相對論"...
搵左超耐...
得1間鋪有= =
竟然俾我發現左戰部露GE作品@W@
買!!!
$70= =
又冇左70 LU~~~XDDD
冇偈啦~
鬼叫我鍾意XDDD
咁就HEA左大半日
番黎淨係溫得少少書....
算啦...
今日KEEP ON!!!
-------------------------------------------------------------------
今日5號啦...
你番黎嗎?
>33333<
----------------------------------------------------------------------
岩岩阿媽話我知,
有人俾左D利是我爸
諗住轉手1俾我同我妹
我爸竟然落左隔...
阿爸...
你唔係咁冇$$牙
幾10蚊都要老笠...
你要丫嘛
我咪豪俾你囉
不過都要DOWN聲先得GA~
邊可以咁冇禮貌GA~~
CHEAP死啦... .\^/.
-------------------------------------------------------------------------
哇哇哇!
你終於番黎啦=V=
-------------------------------------------------------------------
神啊 救救我
曲︰包小柏
詞︰易家揚
上帝會保佑我的 愛情總會來的
我在夢中一切都有 可惜現實呀
常常是相反的
愛她的男人很多 那我又算什麼
我在雨中喝著悶酒 反正幸福呀
對我是奢侈的
*心裡太清楚了 其實她不愛我
奇怪 地球上怎麼會沒有人 看上我
#神啊 救救我吧 一把年紀了
一個愛人都沒有 孤獨是可憐的
如果沒愛過 人生是黑白的
+神啊 救救我吧 一個人晃了半輩子了
為什麼 我這樣的男人哪
就快要絕種 她呢 又在哪兒
repeat *,#,+,#,+
上帝會保佑我的
|