Jazaf
等級: 金VIP會員
暱稱: Jazaf
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 1365
留言總數: 2420
今日人氣: 133
累積人氣: 55407
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
♥ be :3 (rainsky)
`❤衫架babI❤ (YUBABE1219)
臭.とうふ™ (angellovepig)
Kimi :) (kimib)
天筱悠 (Miraclelove)
I"AN-- (wengian)
ck (kngz)
陳琪';) (ccwwkkff)
chebabii;') (stfey)
G.  (GIII)
'Chi♥' (loverling520)
喵(=・ω・=) (tsz2424665)
kumkumdaling♥; (Cherry0802)
撚樣=] (wuyukying)
◆*yUki* (GZL)
S!Uc]]]` (christybaby)
tonG (luvtong)
cindy (Cindy625)
* .. '♥ natalie ... (natalie32123)
◆婷婷*◇癲癲 (lokting)
2006 年 1 月 27 日  星期五   晴天


知道我係個點樣GE人嗎? 分類: 未分類

我呢個人,
唔可以叫咩做好人囉...
但我1D都唔係衰= =
但我知道自己性格怪怪的
真係唔係好易相處....
請大家原諒
山羊座GE我,,,,
天生就有非常固執的性格...
我都唔知應唔應該改好...
固執,
好聽1D就係堅持....
唔差丫,
係咪....?^^"
九型人格入面,
我係第2個,
即係

第二型: 付出型 和藹慷慨, 富同情心

我覺得都OK似我....
幫人,
對我黎講並唔係問題....
但最大GE問題係...
有時,,,
我真係幫唔到...
我唔係神= =
幫唔到我就會唔開心....
我都覺得自己好無奈囉....
好多人都知道我好易喊...
我估都係因為呢個性格...
(我唔係賴佢牙= =)
我曾爾達...
從來都冇為左自己GE事而喊....
由得我屋企亂成咁...
咩關係咩都好...
我都冇喊!
我喊,
只係因為你地........
我見你辛苦
而我幫唔到手
就會咁...
你地知道嗎?
不過....
冇人會鍾意男仔喊的
我改,,,,,,
請給予我時間....

然而山羊座卻係1個物質主義的星座...
對物質睇得重
正是我!
但咁樣又係我的錯嗎?

我不嬲都會諗
你冇能力,
怎能幫人?
所以,
我會盡量令我的能力提高...
而家...
只有讀書才可以令我成功(?)
唉........
咩世界.......

我似女仔?
我唔會否認囉XDD
不過我絕對係男仔...
每方面都係!
只不過係講野鍾意多D用助語詞...
+上把聲唔夠MAN者.....
咁樣唔算女仔呱= =