今日又係繁忙ge1日, 因為晏畫又要去補習啦= =
去自修室啦, 溫書進度ok(慢), 幾乎都係rush咁溫, 都唔知有冇溫到落肚T^T
總之, 又係呢句, 期望聽日啦 今日又係好攰... 溫唔到D乜.......>"<
另外, 多謝阿妹的1啜>3< 嘻嘻~~~~~