今日如常溫書... 溫到6點幾就番左屋企...
之後6點9又出左去, 去畢業生聚會喎= = 其實我唔太想去的.... 因為太太太太悶啦~
我寧願留0係屋企同大家玩囉>333< 好掛住你地牙~~~~~
1出就出到而家囉//// 無奈晒....>333<
仲洗左成百幾蚊添牙xddd