唉.... 成日都冇打日記.. 究竟係咪我成日唔記得 咁又唔係, 但又冇時間去打喎.... >33333<
尋日係我生日, 成班FD揾左我去唱K... 唱到我地唔想唱... 佢都仲未CUT...^^" 又1個大無奈...............................
無奈GE事情又黎啦~ D FD竟然送左個神奇畫板俾我囉~ 呵呵~~~ 不過都幾懷念~ N咁耐冇玩LU........