尋晚至而家... 總共喊左4次... 實在發生左好多事, 有D令我唔開心.. 有D令我感動....
雖然我係男仔, 但我都會喊, 男仔喊並冇咩問題>.. 我不嬲都唔會理其他人點睇我, 我想喊, 就喊, 就係咁簡單....
我呢D... 叫大情大聖吧...= =
頭先出左去行街, 跟住突然湧起"購得慾"... 買左3隻DVD~^^"