呢幾日都有發夢.... 一發夢就訓得唔好... 不過我唔係發惡夢ge..
好似尋晚咁... 我竟然發夢幫人做功課= = 而且係作文=0= 作有關cookies.....(傻左) 仲要係幫阿清作... 點解會夢到咁...? 鬼知lu~~~>3<
唉....越來越唔知溫咩好... 溫書效率大慢... 想死丫...../.\