今日諗住早D起身做下野咁啦.... 但又訓到成10點幾.... 唉.....
尋晚打左俾CRYSTAL 傾到點幾, 之後又聽電台.... 一聽又聽到2點半,,,,,
今朝8點打電話叫醒左CRYSTAL 又訓過 咁咪訓到咁晏囉...= =+