好多日冇打日記啦 呢幾日話忙唔係忙... 我都唔知點解.. 時間總係唔夠用,, 係我懶左?
呢排成日諗野 我唔知呢d野係唔係迫切 但我都去諗 就係咁諗下諗下... 時間又就一分一秒咁冇左....><
我要重新振作! 我要勤奮d! 我要努力!