尋日係我同我妹ge農曆生日喎= = 我係尋日而我妹係今日...
我都叫左阿媽唔好搞咁多野ga啦... 低調d算啦/// 但我媽竟然買晒蛋糕... 煮伊面= = 最驚奇ge就係阿爸俾左$100我= =|||
尋晚都好爆笑啦... 我阿媽"舒緩"就讀左"書(普通話)緩"... 之後我阿爸就話佢讀錯啦... 佢話:係"屍緩"! oh my god!!! 讀錯都教人! 有冇搞錯..... 2個都讀錯= =