唉= = 打到中文字啦T^T
尋日去左MK, 叫阿聰去又唔去=3=
咁就玩左成日 1粒字都冇讀過.... 唉,,,,. 真係罪過= =
算啦~ 今日再努力! 得番70幾日咋~
尋日真係玩得好開心牙~ 好耐都冇咁樣玩過LU 對上已經係2年前GE事啦
多謝你>3333<