唉.....
到左1月19啦...
距離AL仲有70幾日呱...好似,,,,
真係好快.......
又係時候要同所有人講88 LU
我今次講88,
並唔係為左咩溫書囉
只係被逼,
算啦,,,,
當俾自己多1D時間囉
加上而家部電腦又傻傻地
咩網都要LOAD成3分鐘咁滯,
仲要禁1下LOAD1次
即係回個覆都要10分鐘
你叫我點算?
唯有考完試洗機囉T^T
大家唔好掛住我啦~~~~~
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
世上有好多野,
要冇左先會去珍惜,
呢句野大家都聽過不下十次啦呱
但個個都依然會錯落去,
究竟點解?
係INERT嗎?
由細到大,
我失去左好多好多,
我亦都嘗試珍惜每1樣野,
包括人、事、物....
但我發現,
當你每1樣野都要珍惜時,
我點樣可以作出取捨呢?
究竟要珍惜,定係唔珍惜呢?
但我有樣野可以肯定,
身邊的人,係要珍惜的
我們的時間,都係要珍惜的,
不然,
我知道你會後悔
我已後悔得太多了,,,,,,,,,
|