今日朝早執房
又唔係年廿八,
咁早執做咩牙= =
算啦....
遲早都係要執.....
而家時間係星期一lu
我仲有電腦台未執XDDD
執到搞到4.30,
出街,
去睇戲,
哈哈~
又遲到左啦
我次次都遲到
太衰啦
本來以為係5.30等
竟然係5.00...@@
其實我都係遲左3分鐘,,,,,,,,
對唔住牙~~/.\
本來以為套戲5點幾開始
原來係7點幾= =
呵呵~
多左2點幾鐘
HAPPY~~~~>33333<
套戲好好睇牙~~~
正!!!
唉~~~~~
今個月完全透支,
應該話係負支產^^"
下個月要慳返D啦
(除左果日啦~~)
|