尋日的尋晚...
即係前晚.....= =
發左個夢
見到阿妹XDD~
想唔想知個夢講咩呢..?
其實我都唔明= =
不過都講下...
話說我0係夢入面...
企左0係條走廊
應該係學校GE走廊....
燈光暗暗的...
睇野都唔係好清楚....
無厘頭地我同阿妹都著緊校服的
(我肯定果件唔係真光校服= =....XD)
我唔知點解會拎出1張野...
好似要簽名的= =
(應該話係寫家長的名)
咁份野上面已經寫左我老豆個名...
不過好似寫錯字...
俾阿妹見到
佢笑我笨.............=0=
THEN....
唔知發生咩事..
醒左XD
----------------------------------------------------------------
阿門 容祖兒
作曲: 伍樂城 填詞: 林夕
我不覺得 熱戀中的你存心去玩
大家都針對你 一起感嘆 情侶是我揀
我只覺得 大家得不到才對你紅著眼
甚麼很濫 甚麼不濫 真愛是拆不散
*入夜後讓你我 說聲阿門 記得我們
落力結伴 隨時隨地一雙成對
有心人不滿 / 我依然會自滿
#即使我們錯 不比他們多
太愛你也許會難過
回頭恨你 又是否好結果
不想我難過 除非肯答應我
明年今夜至少跟我
自助餐上同坐 唱活一首情歌
求大家給你認錯
愛你愛到往日朋友不敢分享
當然不敢想像你會感激鼓掌
如若偏坦得到回報 但願我值得拿勛章
我不覺得 用心相擁會全身糜爛
大家都審判你 天不開眼 遊戲任你玩
我只覺得 幸福不需要全世界來盛讚
漫天子彈 朦起雙眼
都會為你分擔
Repaeat * #
|