做人時常都身不由己,,,
我可以同大家講...
我1出世至今
真係好多好多身不由己
相信大家都有同感...
雖然我地大家都係咁...
但點解有D人開心
有D人就唔開心?
我都唔知點解....
其實....
既然大家都係1樣
咁點解要唔開心呢?
就好似我地大家都唔識飛
咁我地會唔會為左唔識飛而唔開心?
唔會吧~
我想講的,
係既然大家都要1齊承受
咁就唔好唔開心啦~
當然~
間唔中的唔開心都係正常的^^"
-------------------------------------------------------------------
洗剪吹
作曲:周初晨
作詞:黃偉文
編曲:Terrance Teo
監製:周初晨@U's Music
長嗟或短嘆 或者不可給你選
誰若試過戀愛 都必失過戀
留海或鬈髮 熱水風筒較剪
平復過去方法 卻是能自選
如果不可改變面型 就換個新髮型
臨場那適應力 叫做年輕
髒了便 洗一洗 你還年紀細
從沒眼淚與污泥 沒法可清洗
心痛便 剪一剪 那條情感線
無謂縛著掛牽 要看前面
如失戀 未可免
無謂看最壞那邊 越去撥越凌亂
將你煩惱絲一剪 角色 已可改變
誰也有種責任 好好打理自己
誰說你可嫌棄 嫌棄 自己
濕了便 吹一吹 愛情由它去
留下眼淚獻給誰 誰要這點水
分與合 洗剪吹 我們成長裡
尋伴侶 換髮式 各有程序
如失戀 未可免
無謂看最壞那邊 獲益都算不淺
剪個頭髮變出新人 前事不用怨
期盼理想對象 邂逅在前面
尋到愛戀之前 還未有漸退的 髮線
|