今日又要執屋.... 今次唔係執我間房.... 今次係廳= =
又要抹粒啦... 之後又要洗門口=0=
搞到隻手凍僵晒XDDD
之後就去自修啦,,,, 今日溫得OK快... 因為易XDDD
跟住又去補習, 今日阿妹請食飯XDDD 食完之後.......... 肚痛= = 阿妹仲俾左2份功課我做添=0=