呢幾日都唔係幾開心, 可能因為大家都唔係幾開心呱.... 就係咁, 額頭正中出左粒暗瘡=0= ><" 唔要牙~~~~~~~~~~~~~~~~~
我成日都想其他人開心 因為人地開心, 我自己就會開心 我ge情緒好易受其他人影響, 如果大家都唔開心 我都唔會好過 所以 我希望大家都開開心心 你都唔想我唔開心吧? ^^~
唉...... 個電腦就黎要上西天lu 頭先佢竟然突然自己重新開機= = 唔係牙化.....................