前晚發夢見到佢
尋日竟然真係見到佢,
不過....
夢境同真實始終唔一樣,
畢竟只係夢....
當你愛1個人
其他人問你點解會愛佢,
你會點答牙?
因為佢令?
因為佢有才華?
因為佢搞笑?
因為......
好多好多原因.......
但其實愛1個人,
真係需要原因嗎?
佢令,你愛佢,
佢唔令,你就唔愛佢?
佢有才華,你愛佢,
如果有1日佢失去左才華,你就唔愛佢?
呢d係愛人ge理由嗎?
真係好兒戲!
所以而家好多人都轉左口風,
因為"feel"~
果然大晒,
有feel,可以1齊,
冇feel,可以走得
其實愛人真係有好多原因,
但最後都係呢句
因為愛,所以愛
邊個話愛人要有原因?
------------------------------------------------------------
自問係1個潮唔起ge人
點解潮唔起?
冇解.....
唔想呱...
亦到冇能力...
知唔知牙,
要潮得起,
1定要有n咁多的capital,
我邊度有牙?
仲有牙,
人地潮你又跟住潮,
幾潮都變唔潮啦~
我鍾意做人係中庸之道,
咁過火,咁突出,
有咩用?
搏俾人睇咩....
我會怕羞ga~~kaka
都係做番個好好人,
咁咪得囉
|