情人節啦~
估唔到咁多人想送朱古力俾我= =
(我自認人緣唔好-3333-)
唉...
冇番學GE壞處又黎啦
根本冇1個地點俾我收朱古力...
最後邊度都去唔到=0=...
哈哈~~~
今年註定乜都冇GA啦~
嘿嘿~~~
YUP!
會考生就是甚麼都沒有
-------------------------------------------------
頭先睇左阿妹(叮叮)D新相
搞到我有D驚添....
阿妹0係我心目中好似1夜之間突然變大左咁...@@
死啦~~~~
嗚......
係我個樣太低B啦...
哼哼!
我唔要再低B樣...
不過我冇得揀= =
點算.....
---------------------------------------------------
所有人,
情人節快樂牙~
情,可以係愛情、友情、親情~
天下之人皆有情
好好咁過今日啦^^
---------------------------------------------------
你幸福嗎?
幸福是甚麼?
幸福是每天都能溫飽
幸福是能睡在暖和的被窩裡
幸福是身邊有1人對你不離不棄
當你不高興
他會施盡渾身解數去逗你
但往往都是失敗
而且有時還變了反效果
使他很懊惱............
你找到了這個人了嗎?
沒有?
試想起我
我可能是他^^
-----------------------------------------------------
戲中有氣
作曲:Jim Ling|填詞:李峻一|編曲:Jim Ling|監製:Keith W/ Eddie Y
過去我 是你最最寶貴 轉個背毫無留戀的放低
六年長伴你 如何浪費 你搭上新貴
*我會笑 受騙仍如常扮笑 再指責與黑臉
你都會說再見 我早放棄了 無奈導火一發再不止
我 勝在最會演戲 這笨透女子 處在劣勢
未流露心情 難委屈到涕淚塗地
來贈你 一聲恭喜 一臉幸福 掩蓋我痛悲
恭喜她替代同遊蜜月旅程 一世待你好
快樂至死 然後我淪為憶記
任我 多好心地 這樣受傷總也會歎息
多麼好戲未藏住那一腔怨氣 沒有怪你察覺不到這種心理
其實早交足戲 多不想你走 扮作不緊也不理*
愛錯了 就算滿肚悲憤 撐過了 仍然能瀟灑轉身
未能懷念你 愁城自困 更有失身份
Repeat*
讓我揮灑的獻技 飾演分手 角色 永別你
|