尋日好似病病地-333-
去到夜晚仲胃痛添.........=0=
好耐冇試過....
--------------------------------------
今日又冇野做啦XDDD
連日記都唔想打住添= =
因為唔知打乜好....
(突然有感自已0係度拖緊字數)XDDD
----------------------------------------------
估唔到你尋晚會打番俾我= =
仲以為我熄左手提
就冇人會搵我添XDD
-------------------------------------------
今日對眼又紅晒....
唉...
玩咩....
1日紅1日白...
而家O緊咀....XD
------------------------------------------
我忍到人地1腳踏2船...
但忍唔到自己咁做...
連同時鍾意2個人都唔得XDD
而家先知自己係咁GE人~
哈哈~~~
------------------------------------------
諗番起唔知幾日前阿聰同我講,
"見到個個都溝女,搞到我都好想添"XDD
之類咁啦....
TELL U啦
溝女....
好多野要顧....
如果連自己都未搞得掂...
就唔好啦...
唔係1定好慘的XDDD
知冇?
要3思....><
---------------------------------------------
YUP~
個個人都有秘密的XD
----------------------------------------
今朝1起身
忽然諗起無間道=0=
SO今日GE歌就係呢首XDD
------------------------------------------
無間道(粵語) 梁朝偉/劉德華
曲: 伍樂城 詞: 林夕 編: 伍樂城
(華)我 要為我活下去 也你活下去捱極也未曾累
(偉)忘掉我 有沒有在陶醉 若有未來依然要去追
#(華)生命太短 明日無限遠 始終都不比永遠這樣遠
(偉)不理會世上太多終點 太少 木馬也要去繼續轉圈
(華)明明我已晝夜無間踏盡面前路 夢想中的彼岸為何還未到
(偉)明明我已奮力無間天天上路 我不死也為活得好
(合)有沒有終點 誰能知道 在這 塵世的無間道
Repeat #
(華)如何能離開失樂園
(偉)能流連忘返總是情願
(華)要去到極樂迢長路遠
(偉)吃苦中苦
(華)苦中苦
(合)亦永不間斷
(合)明明我已晝夜無間踏盡面前路 夢想中的彼岸為何還未到
(合)明明我已奮力無間天天上路 我不死也為活得好
(合)快 到終點 才能知道 又再回到起點 重頭上路
|