尋日老婆唔使番學,朝頭早見唔到佢啦XD,咁我都係落去溫書啦...因為OK快溫完,所以11點零就番番上屋企,老婆仲未ON BOR,心諗莫非仲覺覺豬緊?@@.....原來佢去左飲茶...XD
--------------------------------------------------------------------------------------------------
之後又同老婆傾啦,傾到2點半又死番落去,今日因為溫GE野都OK淺,SO好快又搞掂...諗住番屋企TAKE番D NOTES啦,方便以後溫嘛XD...就見到老婆同旦旦[圍攻]緊小藍個EX....=0=...我心諗...老婆明明之前同佢好地地GA...而家搞乜^^",,,,之後慢慢睇番...終於知發生乜事啦...佢地足足鬧左10版有多XDDD...共100幾個回覆牙XDD...最後小藍個EX終於1邊講粗口1邊[不敵]咁閃左XD...呵呵~~~講粗口丫拿!俾我扣左佢50分XD...之後阿BI話唔夠...佢再扣到佢得番-4分...我見佢咁[慘]啦XD,俾番4分佢,而家係0分XDDD[新手上路]...XD第1次見到發貼100幾而積分0 GE人XD....
--------------------------------------------------------------------------------------------------
諗住要DATA ANALYSIS啦...發現讀漏左課...=0=...唯有今日先做啦XD[尋晚我讀左半課GA~]
--------------------------------------------------------------------------------------------------
尋晚你講GE野令我幾開心GA~我保證!除非你唔要XD,唔係我1定唔會俾你悶(有D難度-3333-)、唔會令你喊,會錫晒你,淨係要你1個,其他乜都唔要>V<
--------------------------------------------------------------------------------------------------
呵呵~~發現呢幾日GE日記,ABOUT讀書的都係圍繞住上去落去咁...有D無奈添XDD...睇左阿聰GE日記,好勤力BOR~XD,我都要加油先得,老婆都係牙~雖然而家暫時幫唔到你,以後丫,以後我幫你溫書XDD(好多野都要講以後,而家乜都唔做得XDD...唉XDD)
--------------------------------------------------------------------------------------------------
嗚...............><"...好掛住你添....>3333<
--------------------------------------------------------------------------------------------------
煉金術 4:09
作曲 / 編曲 / 監製 : 伍樂城 @ RNLS
作詞 : 黃偉文
給我一團熊火 試煉我
證明我這麼狠狠愛過
期望不多 只要得到過 你身旁 那寶座
給我一場洪水 冷靜我
眼淚太多已匯聚成河
力竭聲嘶請你喜歡我
什麼事都做過 都不能感動你麼
*原來暫時共你沒緣份
來年先會變得更合襯
頑石哪天變黃金 我可以等
融合二人是哪樣成份
但願虔誠能顯得吸引
用五十年溶化你 成就 金禧一吻*
不夠激情仍可靠耐性
對付你的冷酷及無情
沉默假使都算種本領 我一定 最安靜
深信忠誠遲會獲勝
那份固執終於都會被尊敬
如煉金般等你先轉性
除非遺失人性 怎可能一直結冰
Repeat *
|