有時有些擔心和憂慮是多餘的
但儘管如此
我仍樂意去做
這是責任
冷落了很多朋友...
1邊叮噹1邊很多人陪我電話=]
做得慢慢的...
1人對1人施以[箭咀]
夾在中間那個
感覺怪怪的=V=
1齣好戲的公演呢...
被控制被擺佈
只是1句傻話
如果真的這麼容易
那1定是太膚淺了
那其實是尊重呢=]
不被尊重
早已嘗透了吧
。•。•。•。•。•。•。•。•。•。•。•。•。•。•。•。•。•。•。•。•。•。•。
如果你見到有一架冇人看管既bb車,裡面既bb突然間放聲大哭,你會怎樣做呢?
A.出盡辦法,氹BB開心
B.解決唔到,周圍搵人幫手
C.扮唔知,即刻離開
A.進取型
你係一個努力不懈既人,遇上問題時,你會即時諗下有咩方法解決。即使你一時間諗唔到解決既辦法,亦能隨機應變,絕對唔會輕易放棄。
B.無助型
你個性倚賴,遇上問題時,只會希望有人可以幫你分擔,或者助你一臂之力。可能你天生好運,成日都有貴人助你渡過難關,但運氣係唔會跟你一世架﹗
C.卸膊型
你為人態度消極,當遇上難題時,從來都唔會主動想辦法解決問題。你會搵好多藉口去逃避問題,又或者將呢個疑難交比其他人去處理,堪稱卸膊高手。
|