~第一天~
一放學,就即刻回家換衣服拿行李。
然後,同媽坐巴士到中港城,同姐、姨媽和契姐聚集。
之後,就上船。點知暈船浪。勁辛苦!!!
到岸,冇咁辛苦lu~ 。
一過完關,就搵酒店專車,去酒店。
到威尼斯人酒店後,我堂姨落黎帶我地上房。

↑我的堂姨再上面。我正在動,所以勁蒙。
點知,佢比左一張床的房比我地。所以要換房。
比你地看一看間酒店,勁豪華的!!!
←勁好用的浴缸。可以浸浴。棒!
↑勁齊全的東東。有浴袍,拖鞋,毛巾......棒!

↑勁大塊鏡A~ 洗手的地方下有個體重器。棒!

↑又有企缸,可以沖完澡,浸浴。棒!
←HERE可以比姐化妝。棒!
←勁齊全的用品。棒!
←勁舒服的床。仲有野比我抱住睡。棒!
之後,我地去我堂姨家。
她有3隻可愛小狗。係式式,Happy同QQ。佢地識好多動作。
式式係狗醫生。佢係3隻小狗中最溫純的。
Happy係灰色的。QQ係黑色,未打齊針。佢有時會好惡。
我大姐好驚佢地。因為佢比狗追過。嘻!!!
之後,我地去食葡國野。起好吃的!!!  
這是海鮮飯。 這是馬芥休。
 
這是咖哩飯。 這是葡國焗鴨飯。
 
這是牛尾煲。 這是非洲雞。
這是燒勒骨跟薯條。而左上角的是蔬菜沙律。
食完就到大三巴及鉅記。
10點幾就番酒店。
最後,3點幾先睡。TO BE CONTINUE...... |