唉!今日LAST一堂補習LU!!!
之後,要留係屋企冇野做。
唔制呀!!!
v
YEAH!!!今日去剪頭髮。
剪到勁短的。
不過,D人服務態度勁好。
然後,剪到5點幾。
THEN,同媽去食吉野家。
超好吃!
唉!!!
冇得返話劇班。
超!!!
仲要到星期五先有得番。
衰呀!!!
YEAH!!!
終於用得電腦LU!!!
琴日,我表哥黎整。
佢搞點後,仲加好多軟件。
超級阿!!!
P.S.家姐霸住部電腦,搞到我冇得用。
~~~~~~HAPPY!!!YEAH!!!~~~~~~
今日好特別。
因為終於唔哂番小提琴LU!!!