/,_GreY"".'Diary
以後就盡量更新吧...
JeSsIcA65
暱稱: 灰_"
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
罪惡感
2008-02-28
2008-02-27
2008-02-20
2008-02-03
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天


2008-02-27

今朝..
同呀爸一齊搭地鐵...
感覺好怪..

eng x2...睇黎個drama都係129分鐘會好d..
             d情節愈諗愈複雜..

geo x2...第二次入geo rm..感觸良多..

maths...又係咁做數...

chi...成堂..雖然係半個鐘..但過得勁慢..

中史...又係呆呆的過

e.p.a...愈黎愈怕上佢堂...好驚..都係答左句..唔識

放學...
有返從前的感覺...

到了別府食飯...

隔離枱..係個呀sir..同兩個女學生..
估唔到師生的關係可到如此地步..
可能個到太靜..或者係坐得近...
佢地傾咩..講咩...都聽得好清楚..
真係咩都傾得..

諗得個個家長日就慘...
見ms鄭..驚"..
仲諗緊返唔返去好...--

 

見有咁多時間..就係到睇書..

還未學懂忘記...

應該好多人都睇過...真不錯的..=]

 

後記...
這篇可是rachel叫到而寫的...大家不會感激她吧?!..

 

 

一定不會...''!!

刊登時間:2008-02-27 10:32 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 JeSsIcA65 的日誌)


RaChel 於 2008-02-27 11:25 PM 發表:
見MS Cheng很慘嗎!?
你想見何道生!?
我見Ms Mak,不知是好還是壞
p.s.我相信大家都會感激我的,對吧!?
強烈建議回復以前的制度,逢某個號數的日期就要更新...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

應該是..她可是一個直話直說的人..
雖他亦是...但他會搞點gag..--..好像好一点喇
 
ms mak..?!..不知道喔..希望是好吧..=]
 
不對..沒有人會感激你喇_''..呵
p.s..當初可是大家極力不贊成這制度喔...不關我事..我很民主的..哈
Posted at 2008-02-28 06:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]