有喜有怒 |
天氣熱到嘔血
企一陣到出哂汗
今日約左班排d人練波
都幾開心架
但係
個揭鳳婷有啦啦叫埋個3個form2女排黎喎
正粉腸
掃哂我地慶
搞搞陣係度
成就叫人讓半個場俾佢喎
(車~我地黎先ge)
惡屎騰雞,求人咁求ge
命令咁款
我地全部咪冇答佢囉
嘩~呢條cheap精(大名:葉婉翠)
梗硬黎
好我唔同你計
仲要back波省中我
好我唔同你計
省中人仲要好冇禮貌bo~~串人啊**
我真係火都滾埋
你個@$#%^&*(
好我地散band去食M記
唔理揭婷
鬼叫佢特登同佢地玩,唔理我地呀~
okok......
你即管繼續同佢地一齊啦
同你一班ge係我地唔係佢地!!!!
|
| 刊登時間︰2006-04-05 08:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
tongzhouren001 於 2015-06-06 06:33 PM 發表:
とてもいい感じです!ありがとうございます∼!引き続き頑張ってくださいね!
|
|
| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|