我開左個新xG喇......
http://www.xanga.com/fantas_haha
xG就梗係冇qooZa咁令令啦....~
不過我qooZa同xG 都會打ge...~
密密切切,,,**留意哦~~!!!
留留個言吧!!!~
------------------
今日阿媽去左黃金海岸.....oh yeah~~
好FrEe牙.....超HaPpi....
不過就乜功課都未做.....sHiT!!~
雞子,,淇同ElIm佢地同 梁穎散左..-0-'''
我唔知講咩好..,,做乜好!!~
淇叫我串串她,,,,,但我同梁穎又唔係好有仇.......
finally.....見佢xG ,,,無啦啦鬧到我pK咁!!~
唔知點囉,,,[我 份人就係咁] 拖我落水
話我x大.,,,哈哈~! 真係好過你平到咩咁啦...~
講樣,,,right!~ 我唔夠你好****
我唔夠你高~~! 但我冇你咁多「豬」肉....~
仲要DiuU我老母??
shit 我阿媽有得罪你啦,,...
最憎人鬧我阿媽*^
話人成日扮哂靚女..,, eLiM有啦.... elim有'''你做左雞喇~
elim不知幾爽個種人黎ge~~**
講真,,,,你成日借錢唔還...真係好衰女
d皮膚差我10'慢'9千7倍牙牙牙
個鼻到咁多黑頭....咦~'''
我天生唔用護膚品都好好.....^^
只不過膚色黑d嘛.......
對你冇乜可言,,,
|