這個八婆,,,
唔該佢真係咪鬼再係度獻世啦!!!
你乜料呀~~....成就係度扮哂可愛仲要發姣,,,,,
頂唔順囉!!! 低能白痴弱智變態冇腦懶串喪心病狂死敗家的怪物....
咳咳!!!今日粗左d```` 不過舒服哂.....
千祈唔好自認呀..,,waka
今日DT個陣,,
見到鄧麗雯小妹妹流Mm -0-
落左條裙到=00='''' 之前都見過好多次喇,,,,
諗住提提佢.... OMG,, 佢唔聽喎,,,
懶串咁~=pPPp的!
車....樣個個又唔係我,,,你only..>..<
普普通通咁而家,,,每一樣都係!!
不過始終有好多fan屎 同禾玩,,,
yeah~
|