臭奀霖.....◎∫ |
嘩~奀霖不是女人.......是男人來的~~
真係天生神力
(同牛魔王有得揮>><<)
我今日寫響隻手到d字爭d 俾佢see到
經過一番龍爭虎鬥後...... 冇分出勝負= =
我隻手d字成功地jun甩哂
.......因為俾佢追到出哂汗
唉........就黎考試喇
我都仲未溫書........點算好??好驚呀。
今日同stella傾計
佢成日都話好驚,冇溫過書= =.........(佢上次考第1架 bo!!)
-------------
今日終於來到一年一度的PL presentation啦
好緊張哦>﹏<
結果d 分都ok ge~~
|
| 刊登時間︰2006-06-02 07:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
tongzhouren001 於 2015-06-06 06:34 PM 發表:
とてもいい感じです!ありがとうございます∼!引き続き頑張ってくださいね!
|
|
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|