戀上SMS |
今日又狂同你SMS~
好開心唷!!!仲傾埋電話添........
KEKE~~去左library借書做bk report!!
我唔該你,唔好再send SMS催禾做啦!!
禾衣傢咪響到借緊豬囉!!
------------夜晚10點幾-----------------
我仲未做bk report>><<
跟住打左俾你急救..........oh yes~~
你講完之後,我哂左10分鐘死掂左
so easy啦@@
|
| 刊登時間︰2006-06-07 11:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
tongzhouren001 於 2015-06-06 06:34 PM 發表:
とてもいい感じです!ありがとうございます∼!引き続き頑張ってくださいね!
|
|
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|