自從讀左呢班後,,
就冇乜點開心過....
可能因為某某啦......唔知呀......煩死人
今日玩true or tale
次次都轉中我係tale,,,,,shit!!!
咁佢地竟然要我law羅治輝個眼鏡戴喎......
個條友見佢咁緊張眼鏡,,,竟然要我去搞???
唉......搞到人地嬲鬼左-000-'''
好煩呀好煩呀,,,,,,徒先msn......好煩呀你...
唔講清楚你想點,,,定係好似你之前咁講......你只...........
pk李嘉豪,,,放學個陣law住本書咁大力扑落我個頭到
搞到人地而家魚左..=0=''' 你好野!!!!
某某真係好討厭好討厭,,,,,,憎死佢憎死佢憎死佢x10000000000000000000000
ahh,,,,,,......好討厭!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
留個cMn吧,,,,,, 我呢排都係行衰運
|