| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 21 日 星期二  | |
| 陸運會 |
今日好早起身..5點半呀...!!睇左半個鐘意電視...之前就換33....跟住出去啦...點知唔記得拎號碼布...重要搭左升降機先記得...搞到我好趕..搭左小巴落官塘...見到靚妹~~...不過冇講過野...呵呵~~..去到彩虹先食左個蛋糕頂住...= ="同人玩左陣就去運動場lu~
有幾個人跟尾...我地入左一個游泳池..跟住佢地問...入去游水呀?...係咪都唔關你事啦係咪呀...痴痴地ga!!!
見到呀哥同細佬..依家鐘意呀哥多d><..佢好nice呀!!~對眼又大喎...^^
出波啦><..我地係咁喊~~!!!好勁呀><~~~~好好玩呀啦啦隊~~好受氣氛影響呀!!!係咁喊><好好玩呀真係...哈哈~!!不過喊完把聲就好痛><哈哈~~~代價呀><不過好抵呀><見到佢地win果陣真係超開心呀!!到我落場啦.,,,不過冇跑...唔想再跑...= ="玩跳遠...唔知拎第幾~~不過都好開心~~都係鐘意啦啦隊多d啦~~!!受場內既氣氛影響...真係好想喊ga><~~!!!不過代價就要痛...=="唔緊要啦~哈哈~~為社出力呀嘛...好鐘意係學校...好安全...
放lunch去餐廳食...唉...俾人串..話我地嘈..咁你地自己都唔靜得去邊姐...= ="...哼哼...正衰人!!!
之後又喊一大輪~~~真係好玩ga!!!!哈哈~~
跟住就放學lu...搭地鐵...返到藍田買左野俾魚魚...!!
|
|
刊登時間︰2006-02-21 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | ... | 287 | »
|