M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 47
累積人氣: 8974
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 21 日  星期二   晴天
陸運會

今日好早起身..5點半呀...!!睇左半個鐘意電視...之前就換33....跟住出去啦...點知唔記得拎號碼布...重要搭左升降機先記得...搞到我好趕..搭左小巴落官塘...見到靚妹~~...不過冇講過野...呵呵~~..去到彩虹先食左個蛋糕頂住...= ="同人玩左陣就去運動場lu~

有幾個人跟尾...我地入左一個游泳池..跟住佢地問...入去游水呀?...係咪都唔關你事啦係咪呀...痴痴地ga!!!

見到呀哥同細佬..依家鐘意呀哥多d><..佢好nice呀!!~對眼又大喎...^^

出波啦><..我地係咁喊~~!!!好勁呀><~~~~好好玩呀啦啦隊~~好受氣氛影響呀!!!係咁喊><好好玩呀真係...哈哈~!!不過喊完把聲就好痛><哈哈~~~代價呀><不過好抵呀><見到佢地win果陣真係超開心呀!!到我落場啦.,,,不過冇跑...唔想再跑...= ="玩跳遠...唔知拎第幾~~不過都好開心~~都係鐘意啦啦隊多d啦~~!!受場內既氣氛影響...真係好想喊ga><~~!!!不過代價就要痛...=="唔緊要啦~哈哈~~為社出力呀嘛...好鐘意係學校...好安全...

放lunch去餐廳食...唉...俾人串..話我地嘈..咁你地自己都唔靜得去邊姐...= ="...哼哼...正衰人!!!

之後又喊一大輪~~~真係好玩ga!!!!哈哈~~

跟住就放學lu...搭地鐵...返到藍田買左野俾魚魚...!!

 

︰2006-02-21 08:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]