M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 34
累積人氣: 8847
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天
賣書~

話咁快就一年lu...又升中二啦^^

今日小學放榜~~我堂妹佢派左第3...但係個師生一d責任感都冇....-0-唉...話佢咁既成績點入第一志願呀...咁佢係好心就幫佢睇排中學果陣就排好d啦...果個師生真係...唉="=我個堂妹假假地都係全級13名呀...(雖然我係差過佢~~~嘿嘿...不過都好開心~~因為佢真係好好ga~)-0-如果間學校係好既...點會唔收佢呀...="=

9點半到就起左身~~~帶左鼠榮落去散步+屙野...-0-好濕呀樓下>3<好討厭呀!!!

返上去就開始睇電視~~~><11點就沖涼~~跟住就好趕啦~~~哈哈哈~~早知就早d搞好d野啦...

落到街一d錢都冇係身....-0-唉...好采未搭車咋...

拎左$$就落去搭車lu~...去左qoobe屋企...佢放左學啦...叫左呀張上佢度...

跟住就落去賣書~~有人幫我拎左陣~~嘿嘿...thx啦~~

食左野就返qoobe屋企~~訓左一陣...好幸福喲>3<嘿嘿...好鐘意老公攬住我訓~~

我地就玩廿一點~~哈哈><勁輸但係開頭又勁贏><好搞笑呀><呀張又收收埋埋d牌...-0-唉~~

玩到7點就走...跟住好好笑~~唔記得俾返銀包俾老公...又唔記得係老公度拎返袋書~~...><拎得返好好采~~

>3<好開心今日見到老公~~

︰2006-07-11 11:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]