考埋今日就ok啦~~跟住就口試啦~~嘿嘿~~
今日遲左d出門口~~出到門口就落雨...唉~對鞋+襪濕晒~....唉~
係mtr差唔多落樓梯果陣有一個f 6既哥哥...拍我膊頭~佢話佢冇帶姐~~可唔可以同我一把姐~
去到小巴站冇乜雨...就收左~
返到去等玲玲...>3<嘿嘿~~開心~~
考試啦>3<我有一part唔識/.\12分~~算啦...都知ga啦~
放學同玲玲放~不過我要去等qoobe...見佢唔係到~我就落左去ok買野飲~~好涼~
同佢去左通寶行買星星紙同令令既樽~~買左一個史路比樽~~一千0一個咋...-3-"佢果度d星星紙都幾令下~
又去左城市度買...-3-"點知佢d野...唉-0-又貴又唔令喎..~又行返去通寶行買....-3-"是但咁買左~~
睇下d卡~~搵左好多都係乜乜卡泥ga-3-"qoobe搵左陣....佢搵到d謝師既卡~~買左兩張卡
10點幾上度去佢度....佢媽媽未走~~我地就開始摺~~...原來我地摺左好多~
過左陣...佢媽走左~我地就開冷氣~~熱死呀~~><!!出晒汗~我當然換左3啦~~涼晒~
無耐打左俾魚~...佢話上泥>3<開心喲~~
我地又傾計...又睇電視...又摺星星...
冇耐3個係度摺摺摺~~
呀張又話佢泥緊啦...我地就叫佢買d野上泥食...-3-"唉...點知佢買左兩支支裝可樂~~又唔買薯片....哼~!
大家都上齊晒~~~就叫外賣~~好味喲>3<因為~~~嘿嘿...唔洗講啦~
我地又摺左一日~~5點幾我地就寫卡~~又玩左陣啤牌~~呀張走啦....><嗚...
係佢走果陣~~我發現佢支樂仲係度~~點知佢話~~俾左你地啦~
咁我地就去左廁所開~~我開唔到~~俾左魚開~~點知一開~~個個中蕉~~不過qoobe慘d...因為佢件3冇左命~~入左廚房係咁笑~~>3<哈哈哈~~~
我留左係度食飯~~><食m記~唉~....第日俾返d$$你...~~成8點半先走~~好開心陪到你咁耐^^第一次同你食dinner~
返去果陣係咁繞路~~9點度就返左去~~
家姐冇發現我著左佢個褲~~我估岩左~~佢真係坐係度睇電話~~我就入左廁所換晒3先出~~~
哈哈~~>3<"我要訓啦~~聽日先再打過啦...
p.s.魚:其實我都幾想第3個...不過我又唔捨得你離開我...
|