M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 3
累積人氣: 8930
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天
幸福的日子呢~

考埋今日就ok啦~~跟住就口試啦~~嘿嘿~~

今日遲左d出門口~~出到門口就落雨...唉~對鞋+襪濕晒~....唉~

係mtr差唔多落樓梯果陣有一個f 6既哥哥...拍我膊頭~佢話佢冇帶姐~~可唔可以同我一把姐~

去到小巴站冇乜雨...就收左~

返到去等玲玲...>3<嘿嘿~~開心~~

考試啦>3<我有一part唔識/.\12分~~算啦...都知ga啦~

放學同玲玲放~不過我要去等qoobe...見佢唔係到~我就落左去ok買野飲~~好涼~

同佢去左通寶行買星星紙同令令既樽~~買左一個史路比樽~~一千0一個咋...-3-"佢果度d星星紙都幾令下~

又去左城市度買...-3-"點知佢d野...唉-0-又貴又唔令喎..~又行返去通寶行買....-3-"是但咁買左~~

睇下d卡~~搵左好多都係乜乜卡泥ga-3-"qoobe搵左陣....佢搵到d謝師既卡~~買左兩張卡

10點幾上度去佢度....佢媽媽未走~~我地就開始摺~~...原來我地摺左好多~

過左陣...佢媽走左~我地就開冷氣~~熱死呀~~><!!出晒汗~我當然換左3啦~~涼晒~

無耐打左俾魚~...佢話上泥>3<開心喲~~

我地又傾計...又睇電視...又摺星星...

冇耐3個係度摺摺摺~~

呀張又話佢泥緊啦...我地就叫佢買d野上泥食...-3-"唉...點知佢買左兩支支裝可樂~~又唔買薯片....哼~!

大家都上齊晒~~~就叫外賣~~好味喲>3<因為~~~嘿嘿...唔洗講啦~

我地又摺左一日~~5點幾我地就寫卡~~又玩左陣啤牌~~呀張走啦....><嗚...

係佢走果陣~~我發現佢支樂仲係度~~點知佢話~~俾左你地啦~

咁我地就去左廁所開~~我開唔到~~俾左魚開~~點知一開~~個個中蕉~~不過qoobe慘d...因為佢件3冇左命~~入左廚房係咁笑~~>3<哈哈哈~~~

我留左係度食飯~~><食m記~唉~....第日俾返d$$你...~~成8點半先走~~好開心陪到你咁耐^^第一次同你食dinner~

返去果陣係咁繞路~~9點度就返左去~~

家姐冇發現我著左佢個褲~~我估岩左~~佢真係坐係度睇電話~~我就入左廁所換晒3先出~~~

哈哈~~>3<"我要訓啦~~聽日先再打過啦...

 

p.s.魚:其實我都幾想第3個...不過我又唔捨得你離開我...

 

 

 

 

︰2006-06-27 11:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]