琴晚12點先訓...今朝7:30就彈起身~~沖左涼~~搞好晒d野就出門口~~
-0-落到去官塘唔見qoobe~~企係度呆等~~見到有兩個差佬捉左一個好似大陸落黎既"男仔"~~睇左一陣佢就走得lu~
等左陣佢就黎左lu~~我地去左中旅社買飛飛~~好快想怏d到7月2號呀>3<"好想快d到~~!!
我地又去左淘大既大快活~~又係果度畫左呀李姑娘張卡~~~食野果陣隔離有個差仔bb~~好嘈不過好得意~
跟住勁跑~~因為我地好趕~~跑去影貼紙相~~呀張又係度催我地-3-哼~
<~~係咪令令呢~~不過有d怪的感覺~~10蚊咋~~係咁既質素ga啦~算~~
我地去左搭車接呀張...係聖安娜買西餅餅~~搭的返基顯~~
返到去等左陣..~佢地就放學lu~~見到陳姑娘~~佢好似唔記得我地返黎咁-3-"真係無奈~~
同佢地傾左計就去左摺3~~見到明愛個miss~~~>3<"仲見到gie媽添~~~^^好開心喲~~
我地去左amp食野~~又去左行街~~跟住去左官廣~~qoobe買左咪俾我呀>3<好開心呀!!
同呀張去左剪頭髮~~剪左好采有我地幫佢搞返好個頭咋...-3-"唔係就...哈哈~~~好7啦~~哈哈~~!><
返去官廣睇佢帶眼鏡~~~>3<我地係度好耐...冇理由唔買d野ga...我就買左條腰帶...俾~~嘿,...係qoobe度啦依家~~
我地搭小巴~~佢落車先~~我就下一個站先落~~跟住我搭左16號返去...-3-~
返去幫媽媽cut蟹柳~~我隻手有一種蟹柳~~>3<好香~~~
今晚食冷面...不過媽媽後尾加左d汁...但係我食唔慣...跟住食左幾啖...我就覺得好想嘔...冇耐我係廁所...嘔左少少...-3-"之後就嘔唔出...-3-"
今日我真係好開心呀>3<我好想怏d同你地去玩呀^^
|